saçlarını ilginç şekillerde kestiren pek çok insana niye diye sorunca depresyondaydım cevabını aldığımdan dolayı geliştirdiğim bir teori bu. elbet benden başka düşünen de olmuştur tabii. üşenmedim en depresif halimle denedim. bir süre için işe yaradı. bir süre olmasının sebebi teoriden bağımsız olan aile faktörünün zaten sevmediği saçlarımın daha abidik bir şekil almasıyla birlikte üstüme kustukları öfke idi. neyse, henüz arkadaşlarım görmedi; onlar belki güzel derler o.o" (bi' umut işte..)


sakallarımda beyazlar olduğunu fark ettim. yaşlıyım yaşlıyım diye diye sanırım bedenimi buna alıştırdım. ilginç tepkiler vermeye başladı o da. tuhaf. bunu başka birine söylesem muhtemelen beyaz değil sarı onlar der. (evet, seyrek sakallıyım ayrıca)

(o değil de, görücüye kendimi anlatır gibi hissettim be böyle. günlük modunda oldu zaten yazı. neyse, depresif etkiden etkilenirseniz siz de; saç kestirin.)

oy.. 2 senelik writers block hala tepemde sanki.. üzerine yazacak bir şeyler bulmak lazım bir ara..

0 adet elleştiri almış.:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa