"Düşledim. Birken bin olmayı düşledim. Birken tek şey düşünebildiğimi düşündüğüm için bin olup bin düşlemeyi düşledim. Niye bilmiyorum ama bin ve ben olarak düşledim. Binin bini de farklı oldu ama ben, ben kaldım. Bir an bin boş geldi ve o bini dolduracak bir yer düşledim. Düşlediğim yer binden daha zorlu ve bini düşlemeye itecek bir yer oldu. Bunu sevdim, düşlediğim yeri daha fazla düşündüm. Sonunda bini oraya bıraktım ve dilediklerince düşlemelerine izin verdim ama sonradan gördüm ki bu benim düşlerime uygun gitmedi. Yine de düşlemeye ve izlemeye devam ettim. Sonunda elime bir renk cümbüşü geldi. Düşlemeye devam etmeye değen bir cümbüş."

Başlangıç Taşı'ndan alıntıdır

Derler ki bin sonsuzudur. Varoluşundan beri dünyayı değiştirir. Çünkü varoluş amacı budur. Yolları daima kesişir çünkü amaçları çelişir. Ortak hareket etseler de varlıkları ve düşünceleri tektir. Değiştirir ve değişirler. Vardırlar ve varoacaklardır. Farklı yerlerde, farklı şekillerde.
Efsaneler Ozanı'nın Notları'ndan

0 adet elleştiri almış.:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa