lay lay lom. geçici manik depresif döneme girmiş bulunmaktayım, hayırlı uğurlu olsun. Jesse Cook-Virtue yi hayatımın şu dönemine soundtrack olarak atamak istiyorum. Hep çalsın arkaplanda. Hayat ne tuhaf ya vapurlar falan zaten..


Bahar olsun. Hatta hep sonbahar olsun. Başları böyle sonbaharın. Hafif serin zamanları. Vapura bineyim tüm gün. İzmir'de kentkart ilk kullanımdan sonraki 90 dakika boyunca ücretsiz kullanılabiliyor tekrar zaten. Çok da tutmaz her halde. En kötü bir şekilde Konak'a ulaşır oradan eve yürürüm. Hatay'dan Konak'a yürümek kolay iş. Tersi de çok zor olmasa gerek.

Şöyle hava güzel olsa. Bir yerlere gitsem. Kimsenin olmadığı, yalnız olacağım. Sıkılmadan durabileceğim maksimum zaman 3 dakika biliyorum ama olsun. İyi olabilirdi yine de. Sanırım bana ehliyet, araba ve benzin parası lazım..

Bu gece aynamı örtmeyi unutmamam gerek. Yansımam bana tuhaf bakıyor.

Berbat bir Türkçe ile yazdığımı fark ettim. Bozuk kelime ve cümleler falan filan. Mazur görüverin verdiğim göz rahatsızlığından dolayı.

Öptüm

0 adet elleştiri almış.:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa