• Nasılsın?
  • Nasılım?
  • Görünüşte ortalama bir durumda ama içsel anlamda nasıl olduğunu göremiyorum.
  • İçeride olmasının bir nedeni var bundan muhtemelen.
  • Ama seni düşündüğüm ve önemsediğim için bunu merak ediyorum haliyle.
  • Mantıklı. Peki sence cevap ne?
  • Bilsem neden sorayım?
  • O yüzden sence dedim, fikrini sordum yani aslında.
  • Bence kötüsün ki bu kadar uzatıyorsun.
  • Hmm, belki de ama bu gün çok iyi şeyler de oldu.
  • O zaman iyi sayılırsın?
  • Fakat kötü ve üzücü şeyler de oldu.
  • Kötüsün o zaman.
  • İkisi birden olamaz mıyım?
  • Hangisi daha ağır basıyor?
  • Hangisinin konusu daha çok açılırsa o ağır basıyor.
  • Demek ki kötüsün ve iyi olan şeyleri düşünmeye çalışıyorsun.
  • İyi olanları düşünürken çok iyiyim ama?
  • Üstünü örtüyorsun işte, misal kötüsün şimdi.
  • Yoo? Niye kötü olayım ki şimdi? Kötü ya da iyi bir şeyden bahsetmiyoruz sonuçta şu anda?
  • Nasılsın peki şimdi?
  • Bilmem, 
telefon arası girdi bir saat kadar yazıya. sevgilim ile konuştum, tartıştım, yarım kaldı yazım. bu kadar.. belki bir gün editler, tamamlarım..

kötüyüm..

0 adet elleştiri almış.:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa