Her gidişimde çantam baştaki halinden ağır, cüzdanım da baştaki halinden hafif bir şekilde dönüyorum. Bir sürü kitap aldım ve onları evde bulunan ve de yine bir sürü olan okumam gereken kitapların önüne koydum. Umarım hepsini kısa bir sürede okuyacağım zira bu aralar neredeyse hiç kitap okumuyorum.. Belki de kitap okumadığım için doğru düzgün yazamıyorum. 


Neyse, onca zaman olmuş bir şeyler yazayım dedim. Bu kadar dökültü ancak parmaklarımdan.

Kendim için en dikkat çekici ve nedense okumaya korktuğum kitap "Salyangoz ya da Şövalyenin Zamanı" oldu. Kitabın bana baktığını hissediyorum nedense.. Sinirlerimi bozuyor.. Sanırım çok sıkılmışım..

1 adet elleştiri almış.:

bende kürk mantolu madonna almıştım fuardan okudum bitirdim yaladım yuttum kitabı muhteşemdi :D

8 Haziran 2009 14:00  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa