Yağmur yağıyor..

Her şeye bu bizden değil diye tepki veren s'ktiğimin metabolizmasını rahatlatıp, akciğerlerime beni hapşurtmayacak hava türünü getiren sersem su kütleleri alnımdan aşağıya kayıyor..
Boğuluyorum..
Etrafta eskiden ezbere bilip şimdi kaybolduğum sokaklar, zihnimin bir yansıması sanki şehrin haritasında.
Hala yağmur yağıyor..
Su basıyor zihnimi sokaklara inen her yağmur damlası ile. Zihnimin su mazgallarını tıkamış bir şeyler..
Boğuluyorum..
Kaçacak tek bir fare bile yok içeride sanki.. Kaptanı da değilim ben buraların ama yine de kalıyorum içeride.. Belki de benimdir aslında fare burası için..
Bir boşluk bulup nefes alıyor, sonra devam ediyorum boğumaya kaldığım yerden..
Her yer ıslak; her yerim ıslak tuzlu suyla..
En sıcak yerimden gelen demir tadı ağzımda..
Hava sıcak.. Üşüyorum..
Bilmeye bilmeye ama bilinçlice yürümeye devam ediyorum yalnız ve yalnızca.

0 adet elleştiri almış.:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa