Yapılacak o kadar çok iş var ki; bulaşık(x2), temizlik, havalandırılması gereken bir ev, görülmesi gereken insanlar ha bir de midem doldurulmak istendiğini belirtiyor mide duvarımı çimdikleyerek ama bilemedim, ayrıca banyo da yapmam gerek yakın bir zamanda. Pfftt.. Üşengeçliği geçti bu, bariz tembellik denmeli buna artık.


Başım ağrıyor, üşeniyorum, uykum var, midem bulanıyor, nazlı ve tripliyim, hıh!

Aslında o değil de, sıkıldım ben...


Ya da hayat ne tuhaf, vapurlar falan.. Vapura binesim var..

O da değil de aslında; sanırım "Hayatı yenileme projesi" içerisinde ufak bir boşluğa girdim ve yeniden düzenleme yapmam gerekiyor. Yeni eğlence ve uğraşlar bulmalı ayrıca bir ay kalmış sınava eşşekler gibi çalışmalıyım ama nerde bende o azim değil mi? Öpüyorum hepimizi..

Sevgiler: An itibariyle baskın çıkmış melankolik, tembel ve aç alt benlik.

0 adet elleştiri almış.:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa