4 ya da 5 ayrı yazıya başladım ve vazgeçtip sildim. Writers blockumun etkileri internet sansürüyle yarışıyor sanki. Yazamıyorum, konuşamıyorum, mütemadiyen sıkıcılaşıyor ve sıradanlaşıyorum sanki. Bakış açılarımın hepsini kaybetmiş gibiyim. Kitap okumamaktan falan mı acaba diyorum artık. Zira bir süredir okumuyorum tembellik edip ne yazık ki.. Söyleyecek hiç bir şeyim yokmuş gibi sanki hayata, hiç bir yorumum yokmuş gibi etrafa.


Ve bu çok can sıkıcı bir şey!

Öylesine bir dışavurayım dedim kendimi. Her ne kadar sürç-i lisan ettiysem ve zaman kaybettirdiysem affola.

3 adet elleştiri almış.:

yazmalısın, konuşmalısın.

8 Ekim 2009 01:08  

Abi ben de aynı şekilde hissediyorum. Harbi kitap okumamaktan olabilir. Belki de aynı anda çok fazla şeyle ilgilenmeye çalışmaktandır. Ya da yaşlanıyoruz, aklımız ölüyor. Veya fikir rezervlerimiz tükeniyor. Pis bir şeyler olduğu kesin de ne olduğunu tam bilmiyorum.

Ya bu arada ben seni MSN'e ekleyeyim aslında. Ya da sen beni ekle. Hotmail'e bağlı olan Shado-kun kullanıcı adlı hesabı ekleyebilirsin mesela. Burayı okuyor musun bilmiyorum ama. Öyle.

18 Ekim 2009 02:11  

Sen ekle, üşendim ben :/

18 Ekim 2009 09:53  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa