Tanrısı sonbahar olan bir din yarattım yeniden doğuş için ölümü kutsasın diye. Tüyleri sönük anka kuşu oldu amblemi. Her sonbahar ölüp, ilkbaharda dirilmek için kışı dinlenerek geçirmesinin hem sembolik hem de gerçek anlamını tartışan, benimseyen, uygulayan ve anlatan müritleri belirdi etrafta. Kahverengi tonlarını seçtiler kendilerine giymek için. Kül rengini kutsal saydılar. Külle vaftiz ettiler birbirlerini kışın başında. Yüzlerine çizgiler çektiler. Kimse yanmadı o küllerin hazırlanmasında.


Canlıyı korurdu onlar, ölü olana saygı duyar ve dünyanın döngüsüne katılmasına yardımcı olurlardı. Kış gelirkenki kül festivalinde sadece ölü, kuru otlar ve odunları seçerlerdi yakmak için. Kimsenin eli yanmazdı bu festivalde. Kutsal olan ateş değil küldü, yeniden doğaya katılmak üzre bekleyen. Oluşan kömürdü kutsal olan. İlkbahar gelirken yakılıp etrafında dansedilen..

Kışın korunmayı, birlik olmayı; yazınsa çalışmayı benimsemişlerdi kendilerine. Gelişmek, uyum sağlamaktı felsefeleri. Kimseye zarar vermeden, kimseden zarar görmeden yaşamak..

Ölüm kutsaldı onlar için bir son olarak. Yakarlardı ölülerini, küllerini rüzgara bırakırlardı yeniden doğsun başka bir yerlerde diye. Parçaları solunup sevenlerinin içinde, bir parçaları olarak kalsın; yaşadığı yere dağılıp oradan hiç ayrılmasın diye. Yaşam ölümden daha kutsaldı onlar için. Ama ölüm kutlanırken doğum sessiz geçerdi. Onlara göre doğum ve yeni başlangıç zaten yeterince büyüleyici ve etkileyiciydi..

Tanrısı sonbahar olan bir din yarattım yeniden doğuş için ölümü kutsasın diye. Tüyleri sönük anka kuşu amblemli..

Ve sonra onları o kadar sevdim ki, bozulmasınlar diye onları oldukları gibi bıraktım.. Çünkü onlar da biliyor ki herşeyin bir sonu vardır. Yeni başlangıçları hazırlaması için varolan sonlar. Onlar sonlanmasın diye onları bıraktım.. Eğer devam etseydim onları düşünmeye, bir süre sonra yok olacaklardı çünkü.. Bu nedenle, şimdilik onları yazmayı burada bıraktım.

Tanrısı sonbahar olan bir din var bir yerlerde, yeniden doğuş için ölümü kutsaması için varolan..

0 adet elleştiri almış.:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa