Uzunca bir süredir canım sürekli tatlı istemekte. Çevremdeki insanları bu konuda bilgilendiriyorum ancak pek şanslı değildim şimdiye kadar. Bu nedenle açık ilan vermeye karar verdim. Tatlı karşılığında:
-Hikaye yazabilirim
-Oyun oynatabilirim
-Oyun oynayabilirim
-Dert dinleyebilirim
-Moral vermeye çalabilirim
-1-2 bira ısmarlayabilirim
-Saçmalayabilirim(bazen çok başarılı olabiliyorum bu konuda)
-Sıkıntı gidericilik yapabilirim(denerim yani en azından)
-Muhabbet edebilirim(çok iyi değilimdir ama bunda)
-Sessiz kalabilirim(sükut altındır-mış)
-Yazı yazabilirim(demiş miydim bunu?)
-Çeviri yapabilirim(bir miktar ingilizcem bulunmaktadır)
-Herhangi bir konuda yardımcı olmaya çalışabilirim
-Danışmanlık hizmeti verebilirim
-Ders çalıştırabilirim(kendi derslerime çalışmamam dersleri bilmediğim ya da sırf çalıştırmak için öğrenmeyeceğim anlamına gelmez.
-Alternatif hizmet robotluğu(v4.2'ye kadar) gerçekleştirebilirim(açıklaması uzun bunu.. daha önceden benden duymuş olanlar vardır ama sanırım tanıyanlardan)
-Şehrin görülesi noktalarını gezdirip, rehberlik yapabilirim
-Yemek yapabilirim(acemiyim bu konuda ama)
-Boş vaatlerde bulunabilirim
-Herhangi bir facebook oyununu oynamaya başlayabilirim(recuit olurum, gift yollarım falam)
-Reklam yapabilirim(blogum var işte! ya da msn de falan yayımlarım bir şeyler)
-Kısa süreyle tapınabilirim(kahraman ilan ederim, ilah kabul ederim falan. ama tatlısına göre değişir. tatlı çok güzelse zaten bu direk gelir bonus olarak)
-Kitap ödünç verebilirim(sanırım)
-Tarot falı bakabilirim(ciddiyim. kartların hepsini ezberleyemedim, kitaptan yardım alıyorum hala ama olsun)
-Gıdıklayabilirim
-Çirkin karalamalar yapabilirim(koyun çizerim mesela)
-Araştırma yapabilirim(i know google)
-Online Comic arşivi paylaşabilirim
-Kahve ısmarlayabilirim(türk kahvesi, kızlarağası, findanda pişen cici kahveler.. hmm..)
-Karakter ya da npc hazırlayabilirim
-FRP oynatabilirim(baştaki oyuna bu da dahildi ama olsun)

Karşılıklar ve bunların istedikleri fazlalıklar tatlının türüne göre artmaktadır. Misal daha güzel tatlıya karşılık daha fazla emek harcanır. Tatlıların güzellik sıralamasıysa:

Çikolata ve kahve ihtiva edenler > çikolatalı tatlılar > sütlü tatlılar > kekler > şerbetli tatlılar > kurabiyeler > şekerlemeler > içecek şeklinde olanlar

gibisinden, çok tercih edilenden az tercih edilene doğrudur. Jöle, hazır yaş pasta, toz halinde satılıp süt müt eklenip yapılan şeysiler gibi tatlılar tarafımdan çok sevilse de her zaman bu anlaşma tipleri için o kadar değerli kabul edilmemektedirler ancak şansınızı deneyebilirsiniz.


Telefon, msn, yorum, mail ya da istenilen herhangi bir şekilde başvuru yapılabilir. Genelde önce tatlı sonra hizmet şeklinde çalışma planlanmaktadır.

Not: Tatlı kişiler bu tatlı sıralamasının en üstünde bir yerlere eklenebilir ancak kişisine göre değişmektedir tabii. Bazı tatlılar göreceli olabilir :3

4 adet elleştiri almış.:

sunum hazırlayıp benim yerime sunabilir misin ?
ya da bira borçlarımı da silebilirsin ?:D:D:D

6 Kasım 2009 00:10  

önce tatlı, sonra hizmet.. ne tatlı yapacağına bağlı olarak sunumuna yardım edebilir ya da bira borçlarını silebilirim. ee, tatlı nedir? *merakla bekler*

6 Kasım 2009 00:36  

FRP öğretmen karşılığında Tiramisu yapabilirim. :P Kahve ve çikolata bir arada. :D
Şaka bir yana tatlı konusu ilgimi çekti. Bir yorum bırakayım dedim. :D İzlemişsin bir de blogumu. Selam! :D

17 Kasım 2009 18:39  

iri dana gelsin o da sensin

15 Aralık 2009 00:30  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa