Ne desem bilemedim, tüm gün başım ağrıdı bu gün.

Düşünmemeye çalışmak üzerine düşündüm bolca.
Her cümleden sonra enter'a basıp satır atlayarak yazımı uzun göstermek istedim biraz.
Baze
n cümle sonunu beklememek, anarşist yaklaşmak da isterim bu olguya diye korktum, yazgeçtim.
Evet, tam vazgeçecekken bir yazım hatasıyla yazgeçtim; yazdım ve geçtim. Şimdiyse tıkanmış aklıma baş başa kaldım..

Çok pis bir şeyler yazasım var. O kadar pis olmalı ki kokmalı böylece fark edilebilir, farklı bir yazı oluşmalı diye düşündüm ama aklıma yazacak temiz bile olsa hiç bir şey gelmedi. Sıkılıyorum. Kendi kendimi sıkıyorum. Beni sıkmasına izin veriyorum bazı şeylerin.

Nasıl oluyor da bazı şeyler hem baş ağrıma neden olabiliyor hem de onu geçirebiliyor?.. İronk ironk..

0 adet elleştiri almış.:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa