Gün gelecek gideceğim ve sen bunu fark etmeyeceksin.

Bazı gidişler hiç fark edilmemiştir zaten. Belki de ben tecrübe kazanmışımdır fark ettirmeden gitmeye. Ya da fark edişler hep geç olduğu için öyle geliyordur bana.

Gün gelecek, ben gideceğim.. Ve sen, bunu fark bile etmeyeceksin..

Bir yere vardığın anda çarpar gözüne oradan çıkışın yolu. Zihninde belirir bir fotoğraf karesi gibi gibi. Baştan bellidir gidişler. Hep gidilir. Hep gidersin. Hep giderim. Ve bazen, kimse fark etmez..

Bir gün gelecek, ben gitmiş olacağım.. Ve sen, bunu fark ettiğinde dönmek için çok geç olmuş olacak..

Kimin kim olduğu önemsizleşiyor bazen. Gidiyorsun, daha önce de gittiğin gibi. Ve ben bunu fark etmiyorum. Fark ettiğimdeyse zaten geri dönmen için çok geç olmuş oluyor sanki.

..

ne demek istediğini anladığımı sanmıyorum,
ne demek istediğimi anladığını sanmıyorum,
ne demek istediğini anladığını sanmıyorum,
ne demek istediğimi anladığımı sanmıyorum,

bitmiyor ama gidiyor. yol, yön değişiyor. zaman geçiyor. uykum geliyor. uykun geliyoruz. uyuyoruz ama ayrı yerlerde, ayrı yönlerde, ayrı yollarda, ayrı kişilerde, ayrı kişilerle..


hoşça kal ama sakın aynı kalma..

0 adet elleştiri almış.:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa