tepki deneyleri yapmak istiyorum. ne bileyim sokakta gördüğüm insanlara "afedersiniz üç saniyeliğinize mantığınızı ödünç alabilir miyim? *üç saniye bekleme süresi* teşekkürler!" deyip kaçmak falan. ya da abidik bir uğraş bulup o şekilde etrafta gezmek. yoyoyla dolanırken eskiden ilginç tepkiler alıyordum, sıkıcılaştı o da. burning hands atmanın yollarını bulup, güvenli bir versiyonunu hazırlayabilirim aslında kendime. açık alanlarda şov yaparım, heh.. ne bileyim, müzik aleti falan çalabilsem sokakta bir gün, sürekli onu çalarım hem akşamına yorgunluğumun ardından bir iki şey içecek para çıkartırım hem de eğlenmiş olurum gelip izleyenlerle falan. ne yazık ki hem sesim kötü hem de müzik konusunda yeteneksizim..

aslında evet, ilgi çekesim var ama amacım tam olarak ilgileri üzerime toplamak değil daha çok insanların tepkilerini görmek, eğlenceli geliyor çünkü bu bana. eğer 2012'de herşey bitecekse o zamana kadar cidden eğlenceli bir şeyler yapabilmiş olmak istiyorum doğrusu, bitmezse de gençliğimde genççe bir şeyler yapabilmiş biri olarak anmayı isterim kendimi ilerisinde. pek çocuk olmadım sanırım, tam olarak çocukluk nedir bilmiyorum. evet, küçüktüm hatta hala çok büyük sayılmam ama yaşlıyım, ruhum yaşlı.

en son ne zaman gerçekten eğleneceğim bir şey yaptım çok emin değilim. eğleneceğim derken, böyle çılgınca bir şey gibi. geçen gün bir balonu nargile dumanıyla doldurup onunla oynadım. bu, 0,00002 gibi bir şey işte yapmak istediklerimde. ama ben eylemimin 1, 10 falan olmasını istiyorum. daha eğlenceli, daha fazla aklımda yer edip her seferinde beni güldürecek bir şey..

kaç gündür cebimde 2-3 balonla dolaşıyorum. canım sıkılınca onlarla oynuyorum, bağırdığım kişi beni duymazsa arkasından yetişip balonu hafif şişirip az hava kaçırmasın sağlayarak balonun tiz bir ses çıkartarak beni duymalarını sağlamaya uğraşıyorum falan(sanırım fazla sessiz konuşuyorum şu aralar yine..)

sıkı can iyi değildir, fazla sıkınca patlar..

0 adet elleştiri almış.:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa