Siz de en az kusmuğum kadar şiirselsiniz efendim. Varoluşunuz ve tepkileriniz ile sessizce bunu bağırıyorsunuz etrafınıza. Kimi zaman sesli de bağırdığınızı düşünsem de bunun sessizliğinizdeki bağırışınız kadar objektif olarak söyleyemeyeceğime inandığımdan fazla bu konudan bahsetmeyeceğim.

Sanırım konu artık bu şiirselliğinizin nedenine geldi efendim. Doğrusu bunu en iyi siz bilmelisiniz diye düşünsem de ben kendimce açıklamamı riyakarlığınız, bencilliğiniz ve gerçel dünyanın geçici keyiflerine olabilecek düşkünlüğünüz üzerinden yapabilirim sanırım. Ne kadar katılırsınız bilmem tabii, bunlar benim kendime ait görüşlerim.

Lütfen hemen çıkışmayın öyle! Siz benim kusmuğumun ne kadar şiirsel olduğunu bile bilmiyorsunuz çünkü, böyle bir şeyle karşılaşmadınız veyahut karşılaşacak kadar tanımadınız beni. İtiraf edin, bunu siz de biliyorsunuz. Tabii bu özünde benim kabahatim de olabilir size böyle bir yönümü göstermedim ancak neden kusmuğumun şiirselliğini size göstermem gerekseydi ki diyordum, durumun böyle gelişeceğini nereden bilebilirdim?

Şiirselliğinizin neden ve sonuçlarına geri dönersek davranışlarınız, tepkileriniz, yaptıklarınız, yapma vaadinde bulunduklarınız ve yapmakla tehdit ettikleriniz ile oldukça şiirsel bir bütünlük oluşturuyorsunuz. Sertbest ölçüde takılmayı sevdiğinizi düşünüyorum üstelik. Hece ölçüsü veyahut diğer biçimler size uygun değil bence. İroniden uzak çelişkileriniz ve ironiye yakın çelişkilerinizin İngilizce'ye yakınlaşarak çevrenize demir yumruk misali inmesi de söz sanatlarınızın sözde zenginliğini göz önüne seriyor.

Hala iddia ediyorum ki kusmuğum sizden daha şiirsel efendim. Üstelik benim kusmuğum oldukça şiirseldir. Misal buraya şu anda kustum sayılır bu konudaki düşüncelerimi. Gerisiniz siz düşünün.

Sözün özü; şimdiye kadarki, bilerek ya da bilmeyerek, bana ithaf ettiğiniz tüm şiirleriniz için teşekkürler.

0 adet elleştiri almış.:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa