masal kurbaası oldum yine. nilüferimin üzerine oturmuş boş boş bakınıyorum. lanetliyim belki de, ama kurbaayım alt tarafı; ne bilirim. belki bir şey bekliyorum. belki zamanında masal okumuşum, onu bekliyorum.
sanırım sadece boş boş vraklıyorum..
vrak vrak vrak

şu prens iken lanetlenip kurbağa olan sonra da öpülünce yine prense dönüşen kurbağa ne tuhaf hikaye. öpücükten kasıt başka bir şey mi acaba. belki bir ödül, belki bir değişim, belki bir huzur.. ayrıca kim niye öpsün kurbaayı ya?! hmm sanırım kadın intihar amaçlı öpüyordu, zehirlenmek için. iyi mi yani kurbağaya. intihara meyilli biri tarafından kurtarıldın, sonra ona aşık oldun bir de. aferim. kurbağa kalmak daha iyiydi belki de.

oha, gaza geldim. neyse, geçti..


o değil de; vrak be yine de..

0 adet elleştiri almış.:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa