metucon oldum. ilk gün meyveli jöleden yaratılma, çikolatadan ırmaklara sahip bir dünyanın yaratılmasını seyredip destekledim yaratım masasında; ikinci gün 4 masum uzay otostopçusunu katlettim otostopçunun galaksi rehberi oyununda.


tuhaf insanlarla muhabbet ettim. bazı eski arkadaşlarımın huzursuzluk verdiğini fark ettim. "adını çok duyup ardından çok küfretmiştim" diyerekten tanışmak istediğim biriyle ayaküstü muhabbet edip sonra rahat bıraktım.

iyi kalpli ve barışçıl bir druid tarafından içimdeki kan kokusuna aç liche yenilmemekte yardımcı olundum belki bilinçli belki bilinçsizce. ama muhtemelen o yarattığı değişimin çok fazla bilincinde değildi, ama ben söyledikçe fark etmiş olabilir.

ankara tuhaf yer. çok ideolojik kaygıları var bence ama bu kaygılar kendisini değiştirip yenilemesini sağlamış bir nebze. eğlenceli sayılabilecek bir yer. vapur yok. denizinin, körfezinin falan olması önemli değil ama vapuru da olsa ankara süfer olabilirmiş bence.

bence ben.. neyse.. hayat çok tuhaf..

1 adet elleştiri almış.:

az önce potansiyel sevgili profili çıkarttım yazacak yer bulamadım kullanıyorum bu alanı şekerim.

-yüz hatları belirgin
-int herosu kadar zayıf olmayacak ama mümkünse bir agi ya da int herosu olacak
-kendini sevecek ama haddini de bilecek
-vıcık vıcık değil adam gibi sevecek
-ve yalanlara dur diyecek bi sevgili istiyorum evet!
teşekkürler iyi günler gg

2 Mayıs 2010 00:29  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa