free hugs şeysinin sonuna yetiştim bugün.

1-2 tanıdığa takılıp tanımadığım insanlarla sarılıştım.
tuhaf bir histi. tanımadığım insanlar tarafından sarılılınmak. normalde sevmem. ama amacın bu olduğu bir ortamdaydım. ben tanımadıklarımla fiziksel temasa geçmeyi zaten hiç sevmem. ama eğlendim. kendimi kirli hissediyorum.
zihnen.
bedenen niye hissedeyim.
hissetmeli miyim?
ıhm..

..

neyse; o değil de sonra poi yapanları gördüm, ben de denedim, oldu, komikti, çok hızlı sallamamak gerekiyormuş ama. öyle dediler bana. ben de diyemedim ki "ama böyle böyle çok çok hızlı hızlı sallayınca çok güzel ses çıkıyor, herşey bulanıklaşıyor, dünya daha az görülerek manzarasal halde ışıltılı şehirlerin uzaktan görünen aldatıcı güzelliği gibi kalıyor" diye. "peki" dedim ben. ne tuhaf.

(tüm yazının bir çizgi filmdeki herhangi bir oyuncak ayıyı seslendirebilecek küçük ya da küçük çocuk sesli birinin olası sevimli sesiyle düşünün bir de. ne korkunç değil mi? ben öyle düşündüm çünkü. kendimden korkuyorum şu anda.)

(evet, kafam güzel.)

ilginç insanlarla muhabbet ettim, insanlara yoyo kullanmayı öğretmeye çalıştım ama öğretme yetimin yetersizliği burada da olayını gösterdi ve ben beceremedim.

hala insanlarla tanışırken ismimi söylerken tuhaf hissediyorum [bilen bilir, bilmeyene özel istekle açıklarım ne demek bu. ama siz bilirsiniz.]

..
....

bu kadar?!

ben ankara'ya gideceğim! yani elbet gideceğim. her ne kadar ev ahalisi sorun çıkarıyor gibi olsa da bu konuda elbet gideceğim.

metucon için oyunlarıma ortalama 15'er kişi "oynayabilirim" demiş. mutlu oldum!

ankara'ya gitsem ya ben?..

bazen insanlar çok sıkıcı..

ben bazen çok saçmalarım...

"sence ben ağlarsam gözyaşlarım lethe'ye mi düşer styx'e mi?.." dedi gözlerinden sebepsizce düşen damlayı düşünerek yattığı huzur dolu mabedinden o mabedi etrafında taşıyan mucizevi meleğe ukala, umursamaz, gerçekçiliksiz bir ama ciddi bir fısıltıyla..


sizce ben ağlasam lethe'ye mi düşer yoksa styx'e mi gözyaşlarım?.. ne dersiniz?..

0 adet elleştiri almış.:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa