Elead: Mumların hepsini aynı anda üfleyince dilekler gerçek olurmuş.
Eshevar: Kaç mum olmalı sence?
Elead: Emin değilim. Mum sayısı yaşın kadar olmalı ya da yaşın mum sayısı kadar olacaktır belki de.
Eshevar: Sanırım ben bunu kötüye kullanırım.
Elead: Sen her şeyi kötüye kullanmak adına uğraşıyorsun zaten.
Eshevar: Senden bulaşmış olmasın?
Elead: Benimkine taktik deniyor seninkineyse çıkarcılık.
Eshevar: Herkesin hep çıkarı vardır ve kimse çıkarsız bir şey yapmaz.
Elead: Bunu daha önce de duymuştum ama senden değildi.
Eshevar: O olay konusunda yorum yapmayacağım ve sen hep muallakta kalacaksın bununla ilgili.
Elead: Zamanla anlaşılır bence bu.
Eshevar: Neden geldin?..
Elead: Yolunu kaybetmiştin.
Eshevar: Peki neden gittin? Hatırlayamıyorum gidişini tam olarak.
Elead: Sen de bu konuda muallakta kal o zaman.
Eshevar: Latrenu senin hakkında yorum yapmıyor bana.
Elead: Yöntem farklılıklarımız var, geçmişim bazen peşimi bırakmıyor..
Eshevar: Hatırladığım kadarıyla birbirimizden farkımız yoktu o zamanlarda?
Elead: Senin durumun farklı sanırım, bunu nasıl açıklayacağımı bilmiyorum. Belki de amaçlar gibi. Benim motivasyonum bağlılık ve içgüdülerdi, seninkiniyse ben hiç çözememiştim o zamanlarda.
Eshevar: Birileri geliyor, susalım artık.
Elead: Ben sussam bile gitmeyeceğim, bunu unutma..

0 adet elleştiri almış.:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa