http://kemikkanatlar.blogspot.com/ vs http://yogusuk.blogspot.com/


eski blogum ve şu anki blogum. eski blogumu oradaki yazım, yaşam ve düşünüş tarzımı kaybettiğim ve uzun bir yazamama krizine girdiğim için bırakmıştım. insanlarla konuştukça eski blogumdaki yazan benin düşünüş tarzını özlüyorum. daha güzel bakıyormuş hayata. belki de ben de blog kurban ediyorumdur kendimi değiştirirken. yoğuşuk tan sıkıldım. baştaki anlamlarını taşımıyor artık. bazı yazdıklarım sanki uymuyor bu konsepte. hepsinin ötesinde artık blog için yazamıyorum sanki. bir mesaj kaygısıdır sürüp gidiyor yazılarımda. insanların msn loglarına sıkışıp kalmış anlık, hepi topu 900 karakterlik yazılar.

buradan sıkıldım ama gitmememin tek nedeni buradan gidersem nereye gideceğimi bilmem. bir blogun daha olması ne değiştirecek? ya da ne istiyorum aslında ben? .. eskiden insanlar(herkes) okusun diye yazardım. şimdi insanlar(belirli kişiler) okusun diye yazıyorum, bundandır ki yazılarımın neredeyse hepsi birer msn penceresinden kopyalanmış oluyor özünde. çıkış noktası bulmak zor. belki de yok. belki de olsun istemiyorum. belki de bulmak için kendimi paralıyorum. kim bilir ve ne fark eder?..


belki de sadece yeni bir blog için düzgün bir isim bulamadım hala..

3 adet elleştiri almış.:

Bu yorum yazar tarafından silindi.

30 Mayıs 2010 22:39  

ama neden ki yine bu değişiklik?

30 Mayıs 2010 22:40  

bilmem, sıkıldım. hem kahverengi güzel renk. öteki görünüş çok gözümü yordu :/

31 Mayıs 2010 01:23  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa