-dün uğraşıp kontör yüklemeyi denedim, olmadı. bankamatik yapmam dedi, bir yerden aldım bilgisayardan yükledi o arada işim çıktı dükkandan gitmek zorunda kaldım ama kontör yüklenmedi. üstelik bahsi geçen dükkan uzak ve ben üşengecim.
üstelik kontör de pahalı bir şey..

-baston oldukça estetik bir aksesuar. kesin kararlıyım bu konuda.

-gidilecek yerler listeme devrek eklendi. bir an önce ayarlayıp "karadeniz turu"na çıkmalıyım bence.

-insanlar ne tuhaf. hayatlarının yarısını meslek edinebilmek için kalan yarısını da emekli olabilmek için harcıyorlar ve sonunda ellerinde kalan kısım, zamansızlıktan hiç bir işe yaramıyor. neden istediğimiz şeylerle geçinemiyoruz? yazdığım yerden para kazanabilmek en büyük hayalim mesela benim. öyle okunan falan bir blog yazarı değilim biliyorum ama yurt dışında online çizgiroman, blog, günce ve benzeri şeylerle geçinebilen insanlar var. iyi manasında demiyorum ama; sadece geçinebilmek. keşke öyle bir şey yapabilsem..

-benbazençokhuzurluyum

-http://www.profilfotografi.com/ öeah süper fikir!

-facebook'dan insan sildim. önemli-önemsiz hiç bir şeye yorum yapmayan, görüşmediğim, sevmediğim, tarafından sevilmediğimi bildiğim, hatırlayamadığım herkesi sildim. arada yanlışlıkla da bir sürü insan sildim. ama rahatlatıyor insanı o kişilerden kurtulmak.

-ben negzel bir network şeysine girmiştim, neden üşengeçliğimi kırıp o işi yapmıyorum hala bilemiyorum. halbuki yapsam getirisi de cici olacak.. pff..

-izmir fuar'da organik ürünler fuarı ve karadeniz fuarı var. karadeniz fuarına gidin, tavsiye ederim. ben yarı karadenizli bir insan olarak çok eğlendim, birlikte gittiğim arkadaşlar da gördükleri değişik şeylerden bir o kadar eğlenmişler.

-facebook un öneri insanlarına hayranım. çok abazanlara hitabeden bir hede olmuş bence.

-uykusuz iken beynim daha iyi çalışıyor bence benim

-kırbaçlar şakladıklarında ses duvarını kırabiliyorlarmış?

-izmir sıkıcı bir şehir bence.

2 adet elleştiri almış.:

Eveeett o beton helva mıydı?
benim çok hoşuma gitti mesela =)
bi de o şahane tereyağı..
mmmm =)

7 Mayıs 2010 22:20  

1- şu cümle çok güzel bir tespit olmuş:
insanlar hayatlarının yarısını meslek edinmek, diğer yarısını da emekli olmak için harcıyorlar.
Epic!

2- dikkat! üşengeç bir insan; üşenmeyip konuşabildiği zaman, sözcüklerle üşengeçlik bulaştırabilir.
feci evet.

11 Mayıs 2010 02:47  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa