Ahmet, Elif, Murat birer kurgucudur; Öykücü'de oyun yöneticisidir.
Ahmet: Kovukta beklemeye devam ediyorum bir süre daha. "Kesin bu köşeye daha önce burada kalan adam biraz su ve konserve gömmüştür" diyerek köşeyi kazıyorum. *Bir çelişki puanı harcar*
Öykücü: Gömülmüş birkaç parça şey buldun. Yenilebilir ve içilebilir durumdalar.
Ahmet: Tamam, ben dinleniyorum o zaman diğerleri gelene kadar.
Murat: Ben en son bardan çıkmıştım sanırım. Bir taksi çevirmeyi deneyeceğim.
Öykücü: Saat geç olmuş, pek gelen geçen yok gibi görünüyor bu yolda.
Murat: *Bir çelişki puanı harcar* Az önce yan mahalleye bıraktığı adamdan sonra geceyi bitirmeden son bir sefer yapmayı düşünen taksici amca köşeyi dönecek birazdan.
Öykücü: Köşeden bir taksici çıktı, seni görünce yavaşladı.
Murat: Taksiye biniyorum, selam falan vermiyorum adama, "Narbel" diyorum.
Öykücü: Taksici uzak bir yer söylemenden hem memnun hem de değil bir ifadeyle yola koyuldu. Elif?
Elif: Ben en son evdeydim sanırım, evde de bir şey yapmamıştım sabahtan eve gelmiştim. Hmm, o zaman ben zamanı geçiriyorum şimdilik.
Öykücü: Nasıl yani?
Elif: Saate bakıyorum. "Aslında akşam oldu, ben de orada bir şeyler yaptım geçen süre boyunca." diyorum.
Öykücü: Muallakta bırakıyorsun aradaki süreyi yani?
Elif: Evet, böylece sonradan doldurabilirim gerekirse.
Öykücü: Bu, fazladan çelişki puanı gerektirir. 4 tane.
Elif: *4 çelişki puanı harcar*
Öykücü: Bir süre daha zaman öldürüp buluşma noktasına geldiniz. Arası bulanıktı. Biri iradenizi geçmiş gibi duruyor.
Ahmet: Bence bunu kullanabiliriz. "Ben gelmeden önce kesin etrafa bakmışımdır" diyorum *bir çelişki puanı harcar*
Öykücü: Bir puanın yeteceğinden emin değilim, bir tane daha koy. Başka birinin iradesi de var işin içinde çünkü.
Ahmet: *bir çelişki puanı daha harcar*
Elif: Ben..
Öykücü: Sıra şu anda Murat'ta. Murat?
Murat: O zaman ben önce evime uğramış ve silahımı almışımdır yanıma. Kesin yanımda sahte polis rozeti de vardır zaten artık, almışımdır evden çıkarken.
Öykücü: Eve uğramak için iki, polis rozeti için bir çelişki puanı.
Murat: *üç çelişki puanı harcar*
Öykücü: Şimdi sende Elif.
Elif: Sabah buluşma yerini biliyorduk değil mi biz?
Öykücü: Evet.
Elif: O zaman ben evde geçirdiğim zaman içinde burayı ve çevresini google earth'dan falan inceledim aslında.
Öykücü: Normalde değişim için iki derdim ama şimdi kendi kurduğun ve kimsenin bağlantılı olmadığı bir şeyi kurguluyorsun ondan çelişki puanı harcamana gerek yok.
Ahmet: Diğerlerine dönüyorum: "Eee, gidelim mi artık?"
Elif: "Dikkatli olmalıyız, burası tuhaf bence.. Ürkütücü." daha kısık sesle mırıldanıyorum çantamı açarken "Kesin gelmeden yanıma bıçağımı almışımdır." *bir çelişki puanı harcar*
Öykücü: Evet almışsın, devam edin.
Murat: "Tamam, ben önden gideceğim. Siz etrafa dikkat edin."

(bu bir oyun denemesi planıdır. oyunu bir öykü ve oyuncuları o öyküye müdahale edebilen kurgucular olarak düşünebilirsiniz. frp tuhaf şey zaten. boşverin.)

0 adet elleştiri almış.:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa